Spiriti maligni

Dimònii, dimònii, o spiriti maligni sò i principali strumenti di a miseria umana. Ùn sò micca tutti i rapprisentanti di sta "razza" di l'esseri incorporeali sò tentatori intrinsecamente maliziusi. Parechje di sti criaturi, avè u putere di divinità, patronize ghjente. Per esempiu, questu hè cumu u Signore di u Munnu di i Morti - Erlik Lovun Khan. Porta u pesu di rispunsabilità per u fattu chì l'ànima di i peccatori, e persone capaci di causà assai dannu à l'altri, eranu isolati in u mondu più bassu. Stà quì per elli cù a so vulintà hè una occasione di utilizà u tempu di grande turmentu cum'è una occasione per sguassà l'inclinazioni viziose, disappuntu da i sentimenti di còllera, lussuria è e cunsequenze chì causanu.
À u listessu tempu, ci sò altri rapprisentanti di a "razza" di i dimònii chì patronize a ghjente, ci sò assai di elli trà i guardiani buddisti di l'Insegnamentu. À u listessu tempu, a maiò parte di l'esseri chì anu una tendenza psichica basica per esse attaccati à i piacè è soffrenu assai da l'incapacità di suddisfà parechji di i so desideri sò estremamente dannusu à e persone. Ddu periodu in a storia di e persone, chì hè cunnisciutu in a scienza storica cum'è a "Rivuluzione Neolitica" hè fatale per a pusizione di l'omu cum'è un esse indipendente. Questa volta, cunnisciuta cum'è a transizione da una ecunumia di riunione à una ecunumia pruduttiva, a domistificazione di l'animali, è ancu l'emergenza di a inuguaglianza suciale è l'emergenza di u statu, ponu esse chjamatu i termini biblici "caduta" è "espulsione da u statu". paradisu". Sicondu i sciamani, à quellu tempu u mondu umanu era schiavutu da i dimònii espulsi da u celu. I dimònii, chì pussedevanu un desideriu indomitabile di superà e divinità cù e so capacità, è appassiunatu vulianu regnà in l'universu, sò stati scunfitti in battaglie è ghjittati à a Terra. A mente di una persona chì prima era stata in a capacità di percepzione frontale di u mondu, in cunfurmità cù u pianu di u Celu,
presente in ogni mumentu di a vita, hà persu sta capacità. I dimònii si sò spustati in i corpi umani, inizialmente offrenu tali qualità di mente à e persone chì l'aiutavanu à organizà u so mondu. Pudemu chjamà queste qualità l'abilità di u pensamentu tecnicu, chì hè adattatu per ricustruisce u mondu intornu à noi secondu un mudellu più còmode. E persone anu da pagà per questu per u fattu chì anu persu largamente a so capacità di accettà u mondu cum'è hè. Avè cascatu in a trappula di cuntradizioni trà ciò chì hè è ciò chì duveria esse, o vuleria, a ghjente hà persu a so indipendenza. A so mente da avà ùn hè più a so propria mente. In più di u fattu chì a capacità di a visione spirituale hè persa, a capacità di l'autocontrollu hè ancu assai ridutta. I dimònii cuntrullanu apposta a ghjente è assorbanu a forza di vita liberata durante l'esperienze emotive. Hè per u scopu di pruvucà sti stessi sbocchi di emozioni chì esiste l'attuale "ordine mundiale", chì forma una cumunità di persone. Instilling falsi punti di vista in a mente di e persone, i diavuli anu cuntrullatu a ghjente per l'ultimi 7 mila anni. Ghjucanu abilmente nantu à l'ignuranza di e persone, nantu à u fattu chì anu scurdatu di u celu omnipotente in elli. I diavuli abitanu i corpi di e persone, è passanu i so pinsamenti cum'è umani. I spiriti maligni pruvucanu emozioni negativi in a ghjente, è devour a forza di vita liberata à u stessu tempu. A causa di elli, ci sò tante guerri senza sensu nantu à sta terra, è e malatie chì ùn ponu esse guariti cù i medicini. Cum'è ci sò quattru tendenzi di a mente à manifestà in l'azzioni, cusì i dimònii agiscenu nantu à e persone, avè in mente queste qualità di a mente.

Spiriti maligni
Spiriti maligni
Spiriti maligni
Spiriti maligni Spiriti maligni Spiriti maligni



Home | Articles

January 19, 2025 18:59:23 +0200 GMT
0.004 sec.

Free Web Hosting