Sciamano Ainu
Vladivostok
Natu u 24 di ferraghju di u 1964 in Pavlodar, Kazakhstan ASSR, pocu luntanu da u situ di teste nucleari di Semipalatinsk. Da u latu maternu, appartene à u gruppu etnicu di Rusyns, resettled from Western Ukraine à Kazakhstan per u sviluppu di terri vergini. Da parte di u babbu - da una famiglia di abitanti indigeni di a steppa Kulunda, chì campava nantu à a costa di u Lavu Bolshoye Yarovoe. Bo hà ricevutu u nome in onore di u so ziu, chì servia in l'esercitu, u tenente generale A.A. Vlasov, chì si n'andò à u latu di a Germania durante a Siconda Guerra Munniali. Per autodeterminazione - Sakhalin Ain.
Dopu avè servitu in l'esercitu, hà travagliatu in u Ministeru di l'Affari Interni è u KGB. Iddu era u Sicritariu II di u Cumitatu Komsomol, dopu à quale hà pigliatu attività entrepreneurial. Graduatu da l'Università Statale di Omsk (Facoltà di Fisica è Matematica) è a filiera di Khabarovsk di l'Istitutu di Legge di Corrispondenza All-Union (VYUZI). Passatu corsi di furmazione avanzati per i dirigenti in l'Istitutu di Comunicazione di Novosibirsk è parechje altre istituzioni educative, cumprese stranieri.
In u 1992 - 1993 - Presidente di l'Associu di Small Nationalities di u Territoriu Primorsky. 1998 - 2000 - discorsu di u guvernatore di Primorsky Krai E.I. Nazdratenko, capu di a campagna elettorale per u merre di Vladivostok. 2000 - 2008 - Presidente di a filiera Vladivostok di u partitu SPS (Union of Right Forces). In u 2007 - presidente di l'Associazione RADA (Associu di lingua russa di l'Ainu Far Eastern).
In u 1998, circa. In Russian, hà subitu una iniziazione, un ritu di passaghju in l'omi, chì hè stata cundotta da un membru di u Cunsigliu di coaching di l'Associazione Russa di Psicoterapia Famiglia, Ericksonian Hypnosis è NLP Igor Varnakov da Ivanovo. In u 2001, durante u Secondu Festival Far Eastern di Psychotechnologies Moderna, a ceremonia di a "seconda morte" ("cuntemplazione di l'oltretu") hè stata realizata da u maestru NLP Pavel Barabash (Khabarovsk); in u 2002, in Vladivostok, u ritu di a "nebbia flottante" (u ritu di perde u passatu) da Petrakov Baul Alekseevich; in u 2009, ancu in Vladivostok, - u ritu buddista di "dignità diminuite" da Alexander Patlin. Per religione, hè un buddista.
Hà un "piattu d'oru di a morte" (data di morte - 16 di lugliu di u 2048), un dettu di "carne aperta", un statutu tatuu totemicu ("un disegnu parlante di Dragons"). Autore di parechje cullezzione di puesia: Peace in the House (Vladivostok, 2000), Paper Book (Vladivostok, 2007). Hè prufessore di cibersociologia à l'Università di Tselinograd è à l'Università di Chiang Mai (Thailandia). Participatu à a creazione di a prima religione Internet in u mondu (Haishenwei). Hà un master in PNL.
Vive in Vladivostok.
Home | Articles
January 19, 2025 19:12:10 +0200 GMT
0.007 sec.