I dimònii chì bloccanu l'organi di a percepzione. "Mara skandhas". Da sta malidizzione difficiuli soffrenu e persone chì l'esistenza hè custruita intornu à u cultu di i valori materiali, è un sensu di superiorità annantu à l'altri. In a prufundità di u mecanismu mentale di sta perdita di l'essere hè arradicata l'identificazione di sè stessu cù e forme materiali di l'esse, è a paura di perda u sustegnu di u so ego, u timore di esse umiliatu, o di esse peggiu di qualcunu altru. A mente svegliata, dissoluta in Diu, è perceive u mondu materiale cum'è a so impressione fugace, cum'è una illusione, rinunziata à u putere di sta impurtanza, hè identificatu cù a materia. Tawn zetger hè una mente ossificata, hè un dimòniu di orgogliu. A cecità spirituale di a cuscenza, identificata cù i dati di i cinque sensi, sperimenta constantemente u timore per a so identità. L'uggetti materiali di a realità sò in u sviluppu constantu. Sò creati è distrutti. Cumprendu a fragilità di l'universu, l'intellettu s'appoghja à qualcosa chì pò diventà un veru valore in u regnu di a falsità. Tali valori per ellu sò i so meriti. A so basa hè in a sustituzione di u sestu sensu, una intuizione all-inclusiva chì cumunica una persona cù l'universu sanu, e capacità di l'intellettu, chì hè a summa di sti cinque sensi. Questu hè cumu si prisenta a sustituzione di una sperienza diretta di a gràzia di Diu, cum'è una ignuranza affilata evidente, cù un inseme di mudelli intellettuale ossificati nantu à ciò chì hè "Diu", "I" è "u mondu di e persone".
"Tavan zetger" produce insemi di cunvenzioni chì conservanu unu o un altru aspettu socio-culturale di a religione. Hè ancu un cultu di ricchezza, mammone, validità suciale è megalomania. In questu sensu, ci incuraghjenu à cunsiderà l'ascensione di a scala suciale è l'accumulazione di valori materiali cum'è una materia di serve à Diu. In u sistema di l'orientazione di vita significativu di una persona, rimpiazza a scala di valore verticale cù una horizontale. In una larga misura, a scienza muderna, cuncepita per serve com'è una guaranzia di u prugressu materiale è tecnicu, hè a sfera di l'investimenti di u dimòniu "Tavan Zetger". Questu hè duvuta à a sustituzione di l'imaghjini cunvinziunali di a verità, tessuta da cuncetti intellettuale relative, per a verità assoluta stessu. U cuncettu di a verità, vale à dì, Diu, diventa cusì un pruduttu di l'interazzione suciale, in fattu, un ughjettu di vendita. Una tale tendenza mentale hè una forma distorta di l'azzione di l'elementu "Terra". A parolla "orgogliu" è "muntagna" ("terra") anu a stessa radica. U sintimu d'auto-satisfazione blucca l'azzione di i venti crescente in u corpu umanu, è chjama à a vita stu fenomenu bruttu - "cinque diavoli". Un sintimu di superiorità annantu à l'altri, o ottimisimu illusoriu irragionevule quandu affruntatu cù a vita vera, in regula, hè rimpiazzatu da un sensu di l'essere senza significatu, a mancanza di libertà, l'umiliazione - quelli sentimenti chì una persona sperimenta in prigiò. A depressione hè in a maiò parte di i casi una pruvucazione di u dimòniu "tavan zetger", o un disordine di l'elementu di a terra. Stu disordine pò ancu causà malatie di u sistema musculoskeletal, è ancu di cancru.
L'antidotu principalu contr'à u dimòniu di "cinque diavoli" hè u sensu di l'assurdità è a svalutazione di i valori basi chì sò abituati à campà in u mondu di e persone cultivate da i spiriti. Se avemu cunsideratu chì u dimòniu di cinque diavuli hè una falsa credenza chì i valori di u mondu materiale pò esse un fundamentu longu per a gioia. L'antidotu per questu hè una evidenza cunvincente di a natura transitoria di questi valori, principalmente l'imaghjini di l'universu cum'è un inseme d'uggetti materiali solidi.
Ongons ghjucanu à u ghjocu di distorsioni semantiche. U prufessore raramente dà spiegazioni à u sciamanu studiente in quantu à ciò chì deve fà per u so sviluppu. Piuttostu, li dà in una manera oculata, cù un ochju à u futuru. U studiente pò solu cunfidendu l'aiutu di u celu, chì u Maestru personifica, è agisce senza una idea preliminare di u pianu finali di ciò chì hè dumandatu da ellu. Per a maiò parte di noi, u modu di azzione hè chjaru quandu ci hè un studiu di l'essenza teorica di u prublema, dopu a furmazione pratica, in stu tipu d'insignamentu, è dopu l'usu di sta cunniscenza in a vita "reale". Questu cuncerna l'acquistu di ogni nova cunniscenza, sia una certa tecnica di meditazione, alcune cumpetenze prufessiunale, o l'abilità di cumunicà cù e persone di un certu cerculu. Cusì, u percorsu di u sviluppu per una persona hè un avanzu graduali in a prufundità di u scunnisciutu passu à passu, quandu un pede ferma fermamente nantu à un fundamentu solidu, è l'altru si move lentamente in avanti, sintendu per un terrenu solidu ricunnisciutu sottu à i so pedi. Pensemu à e nostre azzioni in u dettu, circannu di mette u nostru prublema di vita nova, qualcosa scunnisciutu, nantu à i vechji scaffali cunnisciuti. A fede negra prova di guidà a ghjente in una manera diversa. Ciò chì una persona riceve da a vita cum'è sfida ùn hè mai sustinutu da una cunniscenza previa abbastanza solida di questu. Quandu un sciamanista passa per scontri prufessiunali, famigliali, socio-comunicativi, ùn hà micca un pianu intellettuale preliminariu d'azzione. Hà solu l'uppurtunità di passà in l'incunnisciutu cù un gridu forte di "Hurra!" Sta parolla hè stata purtata in a lingua russa da i guerrieri mongoli, chì u gridavanu prima di l'iniziu di a battaglia, chì implicanu a riunione è a furmazione di battaglia di centinaie d'archeri. Veni da a radica mongoliana "khur" - per cullà. Da ellu vene ancu u nome di u tempiu buddista - "khuree", un analogu russu direttu - "cattedrale". Ancu a parolla "coru", una riunione di cantanti. Shamans è lamas in i so appelli à u celu proclamanu solennemente "Khurai" trè volte, chì significa riunite, mobilizendu tutti l'aspetti pusitivi di a situazione, è sparghje a felicità è a prosperità intornu.
Per un shamanist, una situazione tipica hè quandu hà bisognu à agisce, ma ùn hà micca a cunniscenza di ciò chì hè dumandatu à ellu. Questu pò esse paragunatu à se qualcunu s'impegna à guidà una vittura per e strade, avè una idea assai vaga di quale pedali deve esse pressatu in quali casi, è cunnosce i segni di trafficu ancu peggiu. Pò esse presumitu chì una tale persona scontra assai rapidamente i mumenti più dispiacenti di a strada. In ogni casu, averebbe allora una occasione di entre in a rut di guida cumpetente - per passà per tutti sti mumenti spiacevoli in prima persona, è avè una ragione convincente per ùn ripetiri. In u cursu di furmazione è sbagliate inevitabbili, u sciamanista, avè digià righjuntu un forte gradu di disperazione, cumencia à nutà a guida di u celu. Questu hè l'atlas di e strade chì si trovanu inaspettatamente in u locker di a vittura, questu hè u stranu favore di a squadra di riparazione. L'aiutu principale chì una persona pò riceve in a vita vene da a so fiducia in a realità, chì hè basatu annantu à a devozione à u so insignamentu.
A terra solida sottu à i pedi, a fiducia in l'intellettu cum'è a struttura logica di u cuncettu, per i sciamani significa, per suprattuttu, a capacità di ùn s'appoghjanu micca. Ancu i grandi shamans, irradiate un radiance immateriale evidenti intornu à elli, una assenza cumpleta di paure è dubbii, è predichendu l'avvene, in certi questioni simplici separati pò esse profane, ùn avè micca a cunniscenza più simplice. Hanu a capacità di ùn dà in a so ignuranza. Si basanu nantu à a so determinazione, è cunnoscenu u valore di u sforzu umanu cumparatu cù u putere di u celu. Per quessa, u sciamanisimu, in paragone cù u Lamaismu, hè tradiziunale chjamatu "a strada senza filusufìa", "a strada di u putere". U lama hà dui lati à u dungur (tambourine cù quale serve in u khuree): filusufìa è forza. È u sciamanu hà una parte. Ùn hà micca bisognu di filusufìa, hà abbastanza di a so propria forza, risultatu da un scontru cuscente cù u scunnisciutu. Ci hè menu ego è più diu in a so follia di ogni ghjornu chè in a speculazione accademica. Questa dichjarazione ùn deve esse elevata à un assolutu, hè un indicazione di una certa tendenza. Eppuru, malgradu l'immensa antichità di u nostru insignamentu, a Fede Negra ùn hà micca un libru chì stabilisce l'essenza di a tradizione in tuttu. Stu essai hè, da l'ammissione di l'autore stessu, un sketch scolasticu assai prughjettivu di a tradizione spirituale shamanica.
In a continuazione di u prublema di l'orgogliu, è u cultu di a ricchezza materiale assuciata cù questu, vene in mente l'anzianu sciamanicu dicendu "Eiu, un sciamanu, natu à u sciamanu, u mo orgogliu hè di caminari in vestiti di pelle". Per i populi di Tuva è di Mongolia, questu significa chì u sciamanu hè cuntentu cù a robba più ruvida, in quale si vanu solu à caccia in a taiga. À mezu à e persone chì camminanu in una robba di seta, a bellezza di quale esprime u gradu di rispettu publicu chì una persona pò cuntà. Stu dittu implica, prima, chì u sciamanu ùn sparte micca u materialismu tradiziunale - unu di i pilastri di u cultu ego. Siconda, ùn chjude micca l'ochji à u so pussibbili orgogliu o altre ulcere mentali. Capisce a so battaglia interna per esse cuntinuu. Per ricunnosce i vostri rializazioni spirituali una volta per sempre hè di perde. Solu quelli chì sò sempre in guardia pò vince. Dopu tuttu, ciò chì facemu mentre in stu mondu hè, prima di tuttu, l'educazione di a nostra propria mente, è a so purificazione da i contaminanti. U compitu di e persone spirituali, sapendu i so debbuli, hè di usà cum'è un carburante per u prucessu di vita, è ancu un ponte di cumunicazione cù e persone chì volenu aiutà, in quale i stessi debbuli sò ancu più pronunzianu.
In ogni casu, a "follia" visita i sciamani, è e persone implicate in questa tradizione sò assai serii. Durante i stati di trance, una persona pò sperienze sensazioni chì ùn ponu esse descritte da u vocabulariu di a lingua umana. I spiriti venenu, è qualchì volta cambianu u flussu di u tempu per una persona, cusì chì una opinione subjectiva o di terzu pò esce chì sta persona hè qualchì volta davanti à l'avvenimenti o tardi, o eseguisce azzioni di utilità micca cumplettamente evidenti, o simpricimenti stà in apparentemente. oziosa vergognosa. Questu hè duvuta à u fattu chì, per l'omu, a coordinazione di relazioni cù u mondu spirituale significa assai sforzu extra. Calchì volta un sciamanu pò avè visioni, o parechji prucessi paralleli accade in a so mente, o vive a vita di l'altri cum'è u so propiu, o parechje altre sperienze strane. Calchì volta pò avè incubi dolorosi di u soffrenu di e persone chì eranu in u passatu, o aspittà i so cumpagni di tribù in u futuru. Li sperienze cù tutte l'implicazione persunale pussibule, per esse estremamente interessatu à prevene questi orrori di u so populu per tutti i mezi pussibuli. À u tempu, u sciamanu migliurà e cumpetenze di stà in u mondu sottile, chì porta à e cunsequenze di l'aumentu di l'autocontrollu è a so capacità di fà funzioni suciali è esse utili à i so cumpagni di tribù. Sta strada ùn era micca faciule, è parechji di quelli chjamati sò andati in pazzi, si beievanu o murìu, incapaci di resistà à sta pressione. Solu pochi sò riisciutu à cullà à u più altu livellu di perfezione - u sciamanu di u 9u celu o u "Grande Shaman".
Grandi sciamani, maestri, chì sò sempre stati pocu, è avà ancu più, sò un mudellu di autocontrollu è motivazioni altruisti, chì sò equipati di capacità magiche per implementà. L'ultime pò include l'immunità à a gravità, a clarividenza frontale, a capacità di stà simultaneamente in corpi fisichi in dui o più lochi, reincarnate in altre persone, animali o creature mitiche, move l'uggetti materiali, ancu e muntagne, è altre pussibulità miraculose, à quale vale a pena di portà prima di tuttu u pudore di ùn mintuvà elli. U principale di sti forze, chì hè assai difficiuli di detectà in stu mondu, i grandi shamans cunzidenu a so participazione in ciò chì succede in tale manera chì u più grande numaru di persone, intrecciate cù certi interazzione cù l'altri, è patroned da e forze celesti chì risponde à e preghiere di i sciamani, ponu esse felici. L'influenza di u 9u sciamanu celu, pò esse paragunatu cù un lama eccezziunale, chì impeccabilmente hà realizatu l'insignamenti di tantra o dzogchen, o un hesychast ortodox, chì hà cullatu à a cima di a scala di deificazione per grazia, in u mondu hè cusì. vasta è prufonda chì ancu una descrizzione dettagliata di sta benedizzione pò esse cunsiderata cum'è una bugia assurda audace, è ancu a so scuperta stessa cum'è una grande benedizzione. U mondu di e persone hè in debitu à quelli persone chì sò silenziu nantu à ciò chì veramente significanu per ellu, o piattanu u so silenziu in una conversazione deliberatamente ridicula.
Finitura una storia corta nantu à Diu in a vista di i sciamani, è di i dimònii chì impediscenu à una persona di campà cun ellu in a so ànima, duvete guardà una designazione assai simplice chì a lingua russa hà da definisce sti cuncetti. "U celu", cum'è i sciamani chjamanu Diu, vene da e parolle "Ùn aghju micca paura", "ùn ci hè micca dimòniu". "Bes" vene da a parolla "paura". Campà cun Diu significa campà senza paura, senza e passioni chì a causanu, senza soffrenu, chì sò u risultatu di passioni.
Maghju, grazia à e preghiere di u Maestru di i sciamani di u Yenisei Kirghizistanu, u sciamanu di u Novu Celu, T.B. Kung, u Dragone biancu,
à tutti l'esseri viventi, a basa indestructible di a realità manifestarà a so luce in u flussu di a so mente, è, dopu avè dimustratu a so prisenza evidenti, alleviarà tutte l'oscurazioni di u so esse.
Burkhan orzhee!
Khurai! Khurai! Khurai!
Home | Articles
January 19, 2025 19:09:41 +0200 GMT
0.007 sec.